Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania inwestycyjnego pn. „ Zagospodarowanie i poprawa funkcjonalności terenu Ogrodu Zoobotanicznego, wpływające na poprawę jego funkcjonowania- etap II”.

Toruń, dnia  17.07. 2019 r.

 

ROZEZNANIE RYNKU

w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia

CPV 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi

 Ogród Zoobotaniczny w  Torunia  zaprasza do składania ofert, w celu rozeznania rynku,na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad  realizacją robót w następujących  branżach :

·ogólnobudowlana (specjalność drogowa ) 

·sanitarna (specjalność instalacyjna w zakresie sieci wodociągowych),

·elektryczna (niskoprądowa, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych),

dla zadania inwestycyjnego pn.  „ Zagospodarowanie i poprawa funkcjonalności terenu Ogrodu Zoobotanicznego, wpływające na poprawę jego funkcjonowania- etap II   dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 ( konkurs Nr RPKP.06.04.01-IZ.00-04-221/18) działania 6.4 Oś priorytetowa: 6

I.       Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie :

1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz posiadaną wiedzą,

2) wykonywanie regularnych stałych kontroli przez inspektora branży ogólnobudowlanej(drogowej), sanitarnej  oraz elektrycznej,

3) sporządzanie miesięcznych raportów z przebiegu realizacji inwestycji i przekazywanie Zamawiającemu,

4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególnie zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania.

6) uzyskiwanie od  projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,

7) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad dla protokołu i faktury,

8) wydawanie poleceń kierownikowi budowy lub robót, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,  wykonania prób i badań oraz przedstawienia dowodów dopuszczenia do  stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, wstrzymanie robót budowlanych w przypadku ich prowadzenia niezgodnie z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę,

9) przedstawianie niezwłocznie Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach istotnych z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidywać,

10) weryfikowanie pod względem ilościowych i kosztowym kosztorysów ofertowych lub zamiennych w przypadku robót dodatkowych lub uzupełniających lub zamiennych

11) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie,

12) weryfikacja i odbiór budowy i dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich dokumentów i oświadczeń od realizatora robót budowlano-montażowych całej dokumentacji właściwych dla  eksploatacji obiektów, kompletowanie ich i przedkładanie na żądanie Zamawiającego, a po zakończeniu zadania protokolarne przekazanie użytkownikowi.

II.Oferta winna zawierać cenę ryczałtową netto + VAT za usługę łącznie.

III. Okres wykonywania usługi : od  dnia podpisania umowy do dnia planowanego na dzień 22.11.2019 r. odbioru końcowego, rozszerzonego o 28 dniową procedurę potwierdzenia  usunięcia ewentualnych wad   wskazanych podczas czynności odbiorowych.  

IV.Zakres prac budowlanych obejmuje w szczególności;

1) Ścieżki parkowe- na potrzeby pieszych, przemieszczania się obsługi i transportu zakładowego, o  nawierzchni żwirowo-piaskowej stabilizowanej o charakterze parkowym. Na schodach  nawierzchnia z bali litych drewnianych. Długość ścieżek ok.2 315,90 m2

2) Instalację podlewania – przeznaczona do rozprowadzania wody do podlewania roślin na terenie  Ogrodu oraz zasilania stawu wokół wyspy lemurów. W ramach działań planuje się:

    - pozyskanie wody ze studni znajdującej się na terenie Ogrodu

    - montaż zespołu urządzeń wytwarzających i utrzymujących właściwe ciśnienie wody w sieci  Rozprowadzającej

    - rozprowadzenie po terenie Ogrodu instalacji wodociągowej wraz z punktami lokalnegopoboru(11 szt.)Długość instalacji ok.328 m2

   -  montaż zespołu urządzeń umożliwiających spuszczenie wody z instalacji wodociągowejna  okres zimy. Instalacja będzie użytkowana tylko w okresie właściwym dla podlewania roślin

3) Instalacja monitoringu- rozbudowa obecnie istniejącego systemu o nowych 6 punktów ipołączenie sieciowe rozbudowanych punktów z istniejącą centralą monitoringu wpomieszczeniu ochrony.

Wartość prac nie więcej niż 550 000  zł.

V.  Warunki udziału (w późniejszej procedurze zapytania ofertowego):

·posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń  lub ograniczonym zakresie w następujących specjalnościach :

-  drogowa

- instalacyjnej  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych,

 - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

·aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa,

·  wykazanie w formie zestawienia uzupełnionego referencjami, że w okresie ostatnich 5 lat sprawowali nadzór inwestorski nad wykonywaniem co najmniej 2 roboty  budowlanych  związanych  z zagospodarowaniem terenu  lub/i  robotami wodociągowymi oraz   drogowymi dotyczącymi  układania nawierzchni o wartości min 100 tys. zł  brutto każda,

·brak powyższych dokumentów powoduje odrzucenie oferty i niedopuszczenie do etapu oceny. 

VI.Kryteria wyboru oferty: 100% cena.

VII. Kryterium wykluczenia :

Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym  Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Poprzez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy beneficjentem ( Gmina Miasta Toruń, Ogród Zoobotaniczny ) lub osobami upoważnionymi  do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności   związane z przygotowaniem i prowadzeniem procedury  wyboru   Wykonawcy, a Wykonawcą.                  

VII.  Ogród Zoobotaniczny informuje , że:

  • niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • niniejsze rozeznanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny oraz bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert,
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie.

Niezbędne wytyczne i informacje odnośnie powyższej usługi  można uzyskać w Ogrodzie Zoobotanicznym w Toruniu, ul. Bydgoska 7, tel. 56 6224210, mail: sekretariat@zoo.torun.pl

Ofertę cenową prosimy składać do dnia 26 lipca 2019r. do godz. 11.00, osobiście w siedzibie Zamawiającego, ul. Bydgoska 7, 87-100 Toruń, w sekretariacie, pocztą  lub mailowo: sekretariat@zoo.torun.pl

 

Tytuł ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania inwestycyjnego pn. „ Zagospodarowanie i poprawa funkcjonalności terenu Ogrodu Zoobotanicznego, wpływające na poprawę jego funkcjonowania- etap II”.
Ostatnia zmiana: 17/07/2019 - 11:20 , Karolina Sztandara
Utworzono: 17/07/2019 - 11:20, Karolina Sztandara
Ilość odsłon: 394